Erdogan: “Our God commands us to be violent to the kuffar”

Η λέξη kuffar / kafir δείχνει την κοινή πολιτική μεταχείριση των χριστιανών, των εβραίων, των ινδουιστών, των βουδιστών, των ακτιβιστών και των ανθρωπιστών.
Θα πρέπει να χρησιμοποιείται αντί του “άπιστου”, ενός ουδέτερου όρου. Το Κοράνιο ορίζει το kafir και το kafir δεν είναι ουδέτερη λέξη.

Στις 25 Οκτωβρίου, ένας ηγέτης ενός έθνους μέλους του ΝΑΤΟ προκάλεσε ανοιχτά τη βία κατά των μη μουσουλμάνων.

Την ημέρα εκείνη, ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν παρέστη στις προσευχές της Παρασκευής στο Μεγάλο Τζαμί Τσικλίκα στην Κωνσταντινούπολη.

Συνοδευόταν από τον κυβερνήτη της Κωνσταντινούπολης Αλί Yerlikaya, τον δήμαρχο Ekrem Ιμάμογλου, τον επικεφαλής της Κωνσταντινούπολης της αστυνομίας Μουσταφά Çalışkan και τον επικεφαλής του υποκαταστήματος της Κωνσταντινούπολης του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ), Μπαϊράμ Şenocak.

Μετά τις προσευχές, ο hafiz (Ιμάμης) του τζαμιού απαγγέλλει το Κορανικό Στίχο Al-Fath , που σημαίνει “νίκη, θρίαμβος, κατάκτηση” στα αγγλικά.

Στη συνέχεια ο Ερντογάν πήρε το μικρόφωνο, απαγγέλλοντας ένα μέρος του στίχου στα αραβικά και στη συνέχεια στα τουρκικά.

Είπε στους κληρικούς :

  • Ο Θεός μας μας διατάζει να είμαστε βίαιοι απέναντι στο κούφαρ (άπιστοι).
    Ποιοι είμαστε?
    Το Ummah [έθνος] του Μωάμεθ.
    Έτσι [ο Θεός] μας δίνει εντολή να είμαστε έλεος ο ένας στον άλλο.
    Έτσι θα είμαστε ελεήμων ο ένας στον άλλο. Και θα είμαστε βίαιοι στους άπιστους.
    Όπως στη Συρία. “

Ο Ερντογάν στη συνέχεια αναφέρθηκε σε ένα άλλο Κορανικό στίχο, As-Saff-13 , στα αραβικά:

  • “Inshallah, ο Θεός μας έχει υποσχεθεί στη Συρία:
    ” Nasrun minallahi ve fethun karib ve beşiiril mu’minin. ” [«Νίκη από τον Αλλάχ και επικείμενη κατάκτηση. και να δώσουν καλές προφητείες στους πιστούς].
    Βλέπουμε ότι συμβαίνει τώρα. Με την άδεια του Αλλάχ, θα το δούμε ακόμη περισσότερο …
    Θα συναντηθώ με ορισμένους προέδρους ξένων χωρών στο παλάτι Dolmabahce σήμερα. Ζητώ τώρα την άδειά σας να πάω εκεί. “

Οι αδελφοί τότε ευχήθηκαν τον Ερντογάν, φωνάζοντας “Allahu Akbar” (ο Αλλάχ είναι ο μεγαλύτερος).

Το γεγονός ότι η πολιτική αντιπολίτευση της χώρας δεν έχει εγείρει σοβαρές αντιρρήσεις σε αυτές τις δηλώσεις είναι ανησυχητική για διάφορους λόγους.

Ο Δρ Bill Warner, πρόεδρος του Κέντρου Μελέτης Πολιτικού Ισλάμ (CSPI), εξηγεί την έννοια του “kafir” στο Ισλάμ:

  • Το Ισλάμ διαιρεί τον κόσμο σε μουσουλμάνους και απίστους, καφείρους.

Το πολιτικό Ισλάμ έχει πάντα δύο διαφορετικούς τρόπους για να θεραπεύσει την kafirs-δυϊστική ηθική.
Οι Kafirs μπορούν να κακοποιηθούν με τους χειρότερους τρόπους ή να αντιμετωπίζονται σαν ένας καλός γείτονας.
Ο Kafirs πρέπει να υποταχθεί στο Ισλάμ σε όλες τις πολιτικές και τη δημόσια ζωή.
Κάθε πτυχή του πολιτισμού του kafir πρέπει να υποταχθεί στο πολιτικό Ισλάμ.

  • “Το πολιτικό Ισλάμ είναι το δόγμα που σχετίζεται με τον άπιστο, τον καφείρ …
    Η Τριλογία [Το Κοράνι, η Σίρα (βιογραφία του Μωάμεθ) και η Χαντίθ (οι παραδόσεις του Μωάμεθ)] όχι μόνο υποστηρίζει μια θρησκευτική υπεροχή πάνω από τον kafir- Καθώς οι μουσουλμάνοι πηγαίνουν στον Παράδεισο – αλλά και το δόγμα του απαιτεί ότι οι μουσουλμάνοι κυριαρχούν στο kafir σε όλες τις πολιτικές και τον πολιτισμό.
    Αυτή η κυριαρχία είναι πολιτική, όχι θρησκευτική.

Ο Δρ. Warner συνεχίζει να δίνει παραδείγματα για το πώς οι ισλαμικές γραφές αναφέρονται στο «kafir»:

  • Η γλώσσα του Ισλάμ είναι δυϊστική.
    Για παράδειγμα, δεν υπάρχει ποτέ αναφορά στην ανθρωπότητα ως ενοποιημένο σύνολο.
    Αντ ‘αυτού υπάρχει ένας διαχωρισμός στον πιστό και στον kafir (άπιστος).
    Η ανθρωπότητα δεν θεωρείται ως ένα σώμα, αλλά χωρίζεται σε το αν ο άνθρωπος πιστεύει ότι ο Μωάμεθ είναι ο προφήτης του Αλλάχ ή όχι.
  • “Το Κοράνι ορίζει τον kafir και λέει ότι ο kafir είναι μισητός (40:35),
    χλευάζεται (83:34),
    τιμωρείται (25:77),
    αποκεφαλίζεται (47: 4),
    συγχέεται (6:25) 86:15),
    τρομοκρατείται(8:12),
    εξαλείφεται (6:45),
    σκοτώνεται(4:91),
    σταυρώνεται (5:33),
    πολεμιέται (9:29),
    αγνοείται (6: 111) (23:97),
    ατιμάζεται (37:18),
    είναι καταραμένος (33:60),
    είναι κλεμμένος από (Bukhari 5,59,537),
    βιάζεται (Ishaq 759)
    και ένας μουσουλμάνος δεν είναι φίλος ενός kafir (3:28).
  • “Οι Χριστιανοί και οι Εβραίοι είναι άπιστοι, αλλά και οι άπιστοι είναι καφείροι.
    Οι Πολύθεοι είναι Ινδουιστές, αλλά είναι και καφείροι.
    Οι όροι άπιστοι και πολυθεϊστές είναι θρησκευτικές λέξεις.

Μόνο η λέξη “kafir” δείχνει την κοινή πολιτική μεταχείριση των χριστιανών, των εβραίων, των ινδουιστών, των βουδιστών, των ακτιβιστών και των ανθρωπιστών.

  • “Η λέξη kafir θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί αντί του” άπιστου “, της κανονικής λέξης.
    Ο άπιστος είναι ένας ουδέτερος όρος.
    Το Κοράνιο ορίζει το kafir και το kafir δεν είναι ουδέτερη λέξη. Ένα kafir δεν είναι απλώς κάποιος που δεν συμφωνεί με το Ισλάμ, αλλά ένας kafir είναι κακός, αηδιαστικός, η κατώτερη μορφή ζωής.
    Οι Kafirs μπορούν να βασανιστούν, να σκοτωθούν, να κοροϊδευτούν και να εξαπατηθούν.
    Έτσι, η συνήθης λέξη «άπιστος» δεν αντικατοπτρίζει την πολιτική πραγματικότητα του Ισλάμ ».

Φαίνεται ότι ένας σημαντικός λόγος πίσω από τη συνεχιζόμενη, σοβαρή δίωξη και – σε πολλές περιπτώσεις – την πλήρη καταστροφή των μη μουσουλμανικών ζωών και πολιτισμών σε αυτό που σήμερα ονομάζεται “ο μουσουλμανικός κόσμος” είναι αυτό το έντονο μίσος και ο εξισλαμισμός του kafir.

Ο δρ. Andrew Bostom, ο συγγραφέας της «Η κληρονομιά της Τζιχάντ: Ο Ισλαμικός Άγιος Πόλεμος και η τύχη των μη μουσουλμάνων», ανέλυσε λεπτομερώς τα λόγια του Ερντογάν σύμφωνα με τις ισλαμικές πηγές και σημείωσε:

  • Αυθεντικά Κορανικά σχόλια – κλασσικά και σύγχρονα – καθώς και κανονικός ύμνος, παραδόσεις του προφήτη του Ισλάμ Μωάμεθ, υποστηρίζουν τις μισητές και επιθετικές αντιδράσεις του Ερντογάν απέναντι στους μη μουσουλμάνους.
  • “Έτσι, όχι μόνο οι Κορανικές επικλήσεις του Ερντογάν, που επιβάλλουν την σκληρότητα έναντι των μη μουσουλμάνων και της κατάκτησης τζιχάντ τους, συνάδουν με τα αυθεντικά τους γλωσσικά, ο ίδιος ο Τούρκος Πρόεδρος τιμάται από τον κύριο.
  • Παγκόσμια μουσουλμανική Umma. “

Το γεγονός ότι αυτά τα λόγια είχαν εκφραστεί από τον πρόεδρο ενός έθνους που είναι φανερά σύμμαχος του ΝΑΤΟ και υποψήφιος για ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί σημαντική προειδοποίηση σε όλα τα μη μουσουλμανικά έθνη καθώς και στους μουσουλμάνους που διαφωνούν με την κοσμοθεωρία του Ερντογάν.

Πηγή:http://www.israelnationalnews.com/Articles/Article.aspx/24727?fbclid=IwAR0jr0uRKzCOYwIuzy7JqRXZi5vSI-TXHkysrCmibbPHGT_6WurT7oIv2Jg

Καταλάβατε όλοι εσείς οι ”ευαίσθητοι” της θολής παγκοσμιοποίησης ;
Πόσοι άραγε από αυτούς που εισέβαλαν στην χώρα έχουν τις ίδιες απόψεις με τον Ταγίπ;
Πόσες χιλιάδες από δαύτους μας έχει στείλει;